Dusch nu

Jag har tråkigt så att det gör ont! Helt sjukt, det bara värker i hela kroppen. Plus att jag redan har ont i ryggen och nacken så det blir inte direkt bättre.. Har ni någon gång fått ont av att ni haft tråkigt? Jag tycker att det är helskumt..

Nu fick jag tag i Chrippa på mobilen. Nu har jag något att göra iaf. Måste duscha också, även fast jag inte orkar röra på mig! Haha, det går bra för mig.. Men måste göra det för jag kommer aldrig orka gå upp en halvtimme tidigare för att duscha!
Nej nu måste jag verkligen gå upp och duscha, det har tagit kanske en kvart att skriva det här korta inlägget för jag gör saker imellan hela tiden. Haha.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback