Godmorgon folks!

Godmorgon folks!
Jag sitter i sängen och kollar på YouTube awards, men det kommer ta ett tag eftersom den är två timmar och sex minuter lång(!) så jag har pausat den så att den får stå och ladda så kollar jag klart ikväll istället.
Idag består dagen av att städa och att ta fram julpysslet! Jippie, äntligen.
Pappa köpte julskinka åt mig igår, för er som inte känner mig så är jag helt galen i julskinka, så jag kommer antingen få dt till frukost eller lunch. Mums.
Sen ska jag kolla med Ida om vi ska jobba hemkunskap och so efter det, eftersom båda jobben ska vara inskickade nästa vecka.
Nu är jag jätte hungrig, så vi hörs senare!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback