Huvudvärk

Nu ligger jag och kollar på Ugly Betty och halvsover i min stooora säng. Skulle kunna ligga här i dagar..
Funderar på att skippa skolan imorgon, har världens huvudvärk. Men får väl se hur det är imorgon bitti. Jag har faktiskt inte sjukanmält mig en enda gång den här terminen. Helt otroligt!
Sitter och letar efter håruppsättningar till Brobel. Ska ju sätta upp en frisyr nere i Vårsta och mina kära vänner blev ju såklart sugna på det också så några till ska också göra det. Bl.a. Ida (as you allready know) och Amanda.
Jag vill ha lite lockar, och sen ska det vara lite "bulligt"  på huvudet. Fluffigt. För jag ser helt störd ut om jag har slickat eftersom jag har ganska litet huvud. Jag tycker inte om mitt huvud..
Har ni något förslag? PUSS PÅ ER, EMILIA



klicka för större bild.

här är några frisyrer jag kollat på..
Gillar nog
Emmy Rossums bäst. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag tycker 6:e bilden var fint, och näst sista var oxå fint :) <3

2008-11-26 @ 09:27:51
Postat av: Emilia

svar mikaela: jo, det är nog mina favoriter med! :)<3

2008-11-26 @ 11:29:40
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback