Huvudvärk

Godmorgon höll jag nästan på att säga! Men jag är helt slut, vill bara gå och lägga mig egentligen..
Har suttit och försökt skriva på det sista i min miljöuppsats men jag kommer verkligen inte på något. Och den ska vara inlämnad 18.00 suck. Den sprängande huvudvärken som jag har gör inte saken bättre.
Har sysselsatt mig med att sms:a med Ida och André denna eftermiddag, förvånande va?
Chrippa var mitt sällskap lite på förmiddagen också.

Visst blev våran klänning gorgeous? Jag älskar den i alla fall!
Nu ska jag kolla lite på OTH och sen ska jag lägga mig i soffan och läsa lite.
PUSS PÅ ER, EMILIA

Kommentarer
Postat av: emma

den var väldigt vacker! :)

2008-11-13 @ 17:30:44

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback