Ingen mer data ikväll

Nej nu ska jag stänga av datorn. Ska hålla mig borta från den hela kvällen!
Jag måste sminka och klä på mig lite mer normala kläder (springer fortfarande runt i pyjamas) eftersom Emma ska komma hit senare. Är egentligen väldigt seg men orkar inte vara ensam ikväll. Så vi ska väl kolla på IDOL och Fredag hela veckan och sitta och prata.
Juste jag skrev ju härodagen att Skrutten haltade och hon gör det fortfarande. Mamma tog tempen igår kväll och hon har feber. Så mamma och Oliver åkte till vetrinären med henne idag, då fick hon ta blodprov och de undersökte henne.
Än så länge vet vi inte vad det är. Usch det är så jobbigt när ett djur blir sjukt. Stackars skrutten! Hon bara ligger ner bredvid mig och rör knappt på sig.
Men ska sms:a Emma nu och kolla när hon ska komma. Hoppas att ni får en underbar fredagskväll!
KISSES´N´HUGS, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback