Jag vill ha mat, NU!

Nu har Amanda och Ida precis gått hem i den dimmiga höstkvällen. Det är sjukt hur mycket dimma det har varit de senaste dagarna!
Vi har gjort en animerad engelska film idag på eftermiddagen, tills hela sidan laggade och allt gick åt skogen. Fan!
Sen så har vi ätit tårta här hemma hos mig i vårat stökiga hus. Mamma och pappa är inte hemma så mycket nuförtiden, och den första tanken som jag och Oliver får när vi kommer hem är inte direkt "ja, jag tar och städar huset!".
Men man kanske ska ta och överraska dem och städa lite granna i alla fall? Skulle nog uppskattas mycket.

Jag har lagt in min middag i ugnen, sitter bara och väntar på att klockan ska pipa så att jag kan få lite mat. Är otroligt hungrig!
Mamma köpte från thaien, men jag tog kinesiskt som dom också har, massa friterat. Kyckling, räkor, vegetariska vårrullar och sen är det någon trekant som är jätte god. Men mamma och pappa lämnade bara kvar en till mig, tjockisar som äter upp det jag sa att jag ville ha mest av..
Mamma och pappa ska iväg på någon Jotun sak så de kommer väl inte hem förens sent ikväll.
Men det blir nog tidig sänggång idag också, sov mig nästan igenom dagen. Eller alltså jag kämpade för att hålla ögonen uppe.
Så tror inte det blir något mer ikväll, ha det så bra!
PUSSAR EMILIA

Jasmin är bäst bara så ni vet, hon kollade igenom hela våran långa videoblogg från i förrgår! xd

Kommentarer
Postat av: Julia

animerad film?

2008-11-05 @ 20:15:46
URL: http://juliasplejs.bilddagboken.se

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback