Julafton gånger två

Nu har jag precis bokat buss biljätter till mig och Tim. Det här året ska vi fira jul hos farmor och farfar uppe i härnösand. Jag och Tim ska åka upp några dagar innan julafton med bussen och sen så kommer mamma, pappa, Tomas och Erik upp typ dagen innan julafton. Vi ska åka den 18/12 klockan 17.00, om det var någon som undrade. Det är jättemysigt att fira jul där uppe efter som det oftast är mer snö än här nere, men det är också lite tråkigt för då är vi inte alla tillsammans. När vi firar där uppe så blir det ju bara dom på pappas sida och sen får vi ha som lilla julafton med dom på mammas sida efterråt. Medans när vi är hemma hos oss så kommer allihoppa. Men vi kör varannat år så det är väl okej, jag får ju liksom fira jul två gånger ;).
Nu är mamma och pappa snart klara med tapetseringen i vardagsrummet så jag ska gå upp och duscha för sen ska vi åka iväg och kolla på lite grejer, ha en bra dag!

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback