Just nu..

..sitter jag och lyssnar på "When a man loves a woman", så underbar låt, och vi försöker få allt att gå ihop ikväll. Robin den jävlen som LOVADE att han skulle ha mobilen på hela helgen så att vi kunde få tag på honom. Men tror ni att han har på den eller? Fuck dig, säger jag, fuck dig! xd
Haha, nejdå. Men det blir nog bara jag, Ida, Amanda och Emma då. Om det ens blir det?
Hoppas det i alla fall, jag orkar inte sitta ensam ikväll!
Mer uppdatering om det senare.

Vi hade det så mysigt inne i stan, Ida hittade ett par örhängen till Brobel, jag köpte NK mint till pappa tills imorgon och Amanda köpte ingenting xd
Vi hade en mysig fikastund inne på Coffehouse by George. Pratade om absolut allt och ingenting, riktigt tjejsnack. Mycket killproblem från min sida, mycket uppträdandeproblem från Ida och mycket rådgivande från Amandas sida xd
Nu ska jag träffa galsen, vi hörs senare folks!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: jossan

Vilken härlig blogg ni har!

Titta gärna in min :D

Kram

2008-11-08 @ 22:06:35
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: Anonym

hahahahahah så måste du skriva om mig xD

2008-11-08 @ 22:32:31
Postat av: Johanna

jag, Ida, Amanda och Ida då , hahah bra emilia XD<3

2008-11-09 @ 11:40:59
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, vart ser du det Johanna? xd

Miwhihi, jag skyller på att jag var trött men nu är det ju fixat ;)

2008-11-09 @ 11:52:35
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback