Lite om dagen

Jag var helt slut efter besöket på Sjödal så jag kastade mig i säng, låg och kollade lite på Fantomen på Operan och sen somnade jag bums.
Jag tycker att Sjödal verkar vara en jätte mysig skola och deras beteende-program verkar bra.
Men sen så när man har öppet hus så tar man ju också fram det allra bästa på skolan för att folk ska välja just den.
Nästa vecka ska jag på öppet hus på Rönninge, den 27:e tror jag att det är, och den 1 december är det Tullinge som har öppet hus.
Huddinge har ju på lördag men jag vill verkligen träffa Joss och Mona så vi struntar i det. Mandie får berätta vad hon tycker om skolan i allmänhet.
Nu ska jag bara äta frukost och sen är jag klar. Mandie kommer vid tio i och då åker vi till skolan. Får skjuts av mamma eftersom hon ska ställa upp en monter i skolan.
Sen ska vi fika med alla andra som ska ta hand om företag idag och sen börjar allt 9.30. Då kommer Chrippa också.
Det kommer nog bli en kul dag!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

(gick av någon anledning inte att ladda upp inlägg, skulle ha lagt upp den här för en halvtimme sen.. aja, nu måste jag springa och äta frukost!)

Kommentarer
Postat av: nina

min kompis går den linjen på sjödal :)

2008-11-20 @ 17:34:46
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: nina

..åh hon trivs jättebra, men dom har sjukt mkt läxor :O

2008-11-20 @ 17:35:43
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback