Morgon Morgon!

Morgon Morgon!
Idag hade jag inte bestämt mig vad jag skulle ha för kläder så det fick bli bara en enkel tröja, jeans, "uggs" och halsduk. Jätte mysigt men inte särskillt snyggt(?).
Jaja, jag ska göra iordning lite frukost, eller i alla fall något att dricka på. Vi har ju hemkunskap idag. Fast nu kom jag på att vi ska baka småkakor, så det kanske är bäst att f ö r s ö k a få i sig något.
Kände verkligen inte för att gå upp i morse, det värker i hela kroppen, huvudet dunkar och halsen gör ont.
Jag har många problem jag..
Man kände verkligen att vi inte hade varit på yogan på tre veckor(!!) för det var väldigt jobbigt, särskillt med styrkan.
Jag hade faktsikt fått lite mer stryka i armarna efter kanske två gånger, helt sjukt, och nu är det poff borta.
Men nu ska vi köra på igen!
Vi hörs senare, PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

C klassen , :)



Puss!

2008-11-18 @ 14:43:41
URL: http://mlhs.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback