pluggat hela dagen faktiskt *stolt*

Shooba Balooba
Hela den här dagen har jag gjort som jag sa i förmiddags, suttit vid datorn.
Jag har jobbat på mitt so arbete som ska vara inne på tisdag, det är verkligen jättekul (se ironin). Det handlar om befolkning, man ska välja ett I-land och ett U-land och sen jämföra dom med varandra. Det är lika kul som det låter, det kan jag lova. Men halva arbetet är klart nu iaf.

Jag gick hem till Emma en snabbis också för hon hade lite kläder som hon undrade om jag ville ha, jag tog en brun munkjacka, aprikos peak-tröja och en vit kavaj. Amanda kom precis och nu sitter vi och väntar på att Emilia ska komma. Hennes lilla vovve är ju som ni vet på sjukhuset så det blev senare middag hemma hos henne, men hon är på väg nu iaf. Vi har laddat med popcorn, nötter och filmer - Allt som behövs för en mysig hemmakväll.
C-YA

PUSS IDA, manda hälsar ;)

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

TREVLIG KVÄLL :D



/ www.mramin.blogg.se





2008-11-29 @ 20:40:40
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Maddäh

Så lite så! :)

Vad görs ikväll? :)

2008-11-29 @ 21:03:39
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback