ska till Alby imorgon, när det har blivit mörkt..

Vad jag har hittat på för skoj idag har ni ju redan fått reda på tack vare min käre vän Emilia, så det känns ju lite onödigt att dra allt en gång till... Jag kan berätta vad som händer imorgon istället, imorgon kväll ska jag till subtopia i alby och sjunga. Min sångpedagog Marie ska ha nått litet jippo där och lite folk ska sjunga och så. Jag ska sjunga Här står jag med Sonja Alden. Jag tror inte att det kommer vara så där sjukt många i publiken men jag är ändå nervös.. Jag är inte helt säker på texten och det är faktist första gången som jag ska sjunga en hel låt.. helt själv xD. Men jag ska dra med mig några dit så det känns lite tryggare och sen så skvallrade mamma för min kusin om att jag skulle sjunga där så hon kommer också. Mamma kan inte för hon ska flytta med jobbet och pappa och Tim är på hockeymatch, ssk - dif.

Jag har precis bestämt vad jag ska ha på mig imorgon och målat naglarna svarta så jag är redo att möta morgondagen.
Nu hör jag att sängen roppar på mig. Sweet dreams
Guud så fint det blev, mwihihi^^

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback