Tacos.. på en söndag?

Här sitter jag och lyssnar på il Divo och väntar på att maten ska bli färdig. Det blir tacos idag, känns lite skumma bananer då det är söndag eftersom det brukar vara fredagsmat. Men gott är det så strunt samma, haha.
Efter maten ska jag upp och duscha snabbt och sen ska vi testa om man kan ha bäddsoffan i mitt rum. Min säng håller nämligen på att ramla ihop! Det ena benet är helt inåtvänt, fråga inte vad jag har gjort..! Snart brakar väl hela sängen så det är bäst att vara på den säkra sidan och byta med en gång.

Jag känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon. Jag vill ha lov och det nu!
Bara ta det lugnt, hänga med kompisar på dagarna och hitta på roliga saker på kvällarna. Gud vad jag längtar till jullovet.
Ida och jag ska hålla i en idrottslektion imorgon, det ska bli kul. Säger inte vad vi ska göra, det får bli en överraskning för våra kära klasskamrater som läser bloggen. Men kul kommer dom ha i alla fall!
Nu är maten färdig, måste kila.

PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: rosanna

jag åt oxå tacos idag ? :)

2008-11-16 @ 20:21:41
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA, ja Emilia, vafan har du gjort med sängen egentligen?! Vilken bäddsoffa förresten...?

:D<3

2008-11-16 @ 22:17:51
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback