bo på toppen av en backe, inget att rekomendera

Godmorgon!
Jag har precis vaknat, jag var jättetrött så somnade en stund xD.
Imorse när jag och emma var på väg till bussen så möter vi kevin, tim och marcus och dom säger att dom har ringt och bussen inte kommer komma upp för backen idag. Det var bara att vända om och gå ner till vårsta. För er som inte vet det så bor jag upp på toppen av en backe och när det blir snö och is så kommer bussen inte alltid upp för backen. Men man vet aldrig om den kommer eller inte, men man orkar ju inte gå ner till vårsta i snöstormen? Men om man inte har något annat val så ;). På vägen ner höll emma på att ramla och slå ihjäl sig men där stod jag och tog emot henne. väl nere i vårsta var det fullt med folk och när bussen kommer så sitter ca tre personer på bussen så jag frågar hampus som satt där om bussen hade kommit upp för backen. Vet ni vad han säger då? Jaa.. vi hade alltså gått ner i snöstormen helt i onödan, haha.

Fan sidan hakade upp sig så halva mitt inlägg försvann...
Men jag ska slänga i mig lite mat nu sen packa väldigt snabbt för jag ska sova hos emilia ikväll. Om en timme är det yoga, fan vad stressigt det blev nu xD

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback