Jag vill kunna trolla med knäna...

Hallu
När jag vaknade imorse var det bara att äta lite frukost och klä på sig och åka direkt till huddinge. Det var öppethus på huddingegymnasiet och nu vet jag att det är där jag vill gå! Deras media program är med inriktning film&tv, det är inte det jag helst vill gå men gymnasiet var underbart (om en skola kan vara det?) så jag tror jag kan stå ut. Men jag och amanda har bestämt att vi ska förflytta både östra gymnasiet och huddinge gymnasiet och sätta dom precis vid huddinge centrum, det vore perfekt. Östra gymnasiet är egentligen det jag vill gå men det ligger så långt bort och jag vet inte om jag kommer orka resa en timme både dit och hem.. Synd att man inte kunde trolla med knäna, det skulle vara härligt du. Men efter att vi vart på gymnasiet åkte vi till skärholmen och köpte pressenter till min kära mor som har födelsedag imorgon. Jag lyckades även så att jag fick tre tröjer som jag ska ha på idrotten och en peter jöback skiva, bra jobbat Ida :). Nu ska jag snart äta lite yakiniku och sushi innan jag ska på bio med brudarna. Ha en bra lördagskväll

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Haha, jag gjorde också det, hoppas det funkade! Fast det kanske skulle stå på deras hemsida om de blivit "mystiskt förflyttade till Sjödalsgymnasiet" xP

2008-11-22 @ 17:12:49
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ska du börja där? :)

2009-07-04 @ 23:33:28
URL: http://soundofsilence.devote.se

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback