Det regnar..

Hejhej, här har ni en dyngsur Emilia!
Kom precis hem från Tumba, vi var ju på Komtek som sagt idag. Det var jätte kul, vi satt och leke med lera, klistrade och klippte i papper. Haha, precis min grejj!
Efter att vi varit där så gick jag, Ida och Amanda till Spaaks och köpte lite "mellanmål". Jag tog en räkmacka och te, Ida tog mandelberg och te och Amanda tog en såkallad grön rulle och varm choklad.
Gissa vad jag har gjort idag? Okej ni får eeeeeeen.... tvååååååå.... treeeeeeee... Okej kom ni på?
Sms:at såklart, jag tror att mina kära vänner börjar tröttna på mig? Jag har en aning av det i alla fall, haha!
Sen så träffade jag André idag, eller träffade och träffade, vi hälsade på varandra.
Först hade jag tydligen gått förbi honom, och sen så gick han bara förbi mig. Men vi skulle ta samma buss så vi hälsade där. Haha.
Det spöregnar ute, om det inte är någon som har missat det här i "Stockholm", och jag har lite över tio minuter hem. Efter 4 var jag dyngsur. Men sen så ser jag en bil som stannar bakom mig, det var min granne Helene som undrade om jag ville ha skjuts. Självklart ville jag det, så fick skjuts halva vägen. Det var ganska så najjs. Haha.
Nu ska jag göra lite fläderblomssaft, my favorite.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nu kanske jag är korkad, men vem är andrè?:O

-aaah nu kom jag på..tror jag..!:S XD

2008-11-12 @ 08:49:41
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback