Myseftermiddag

Hejhej på er!
Vi fick sluta tidigare idag så jag hann med 13.16 bussen till Chrippa.
Boysen var där idag med, Orre, Calle och Dawe, så vi satt och spelade tv-spel.
Taha, mys. Killarna gick väl hem till sig efter kanske lite över två timmar.
Sen så kollade vi på en film som hette Strandvaskaren tycker att den än så länge verkar vara ganska så bra för att vara en svensk skräckis. Men vi hann bara se 40 minuter kanske för sen var vi tvugna att åka till tumba och äta på McDonalds så att jag fick min middag. Jag ville verkligen inte resa mig ur soffan, kunde legat kvar där i timmar..
När vi kom till tumba så gick vi till Willys för att ta ut pengar men bankomaten funkade inte så vi fick helt enkelt strunta i det. Jag träffade på lilla Rosanna som stod och packade ner massa mat i påsar, men hon var jätte tråkig. Jag kom och skrämde henne och sa hej, och hon ba: Hej. Och vände sig sen om igen. Kul människa. Haha, nejdå hon är så gullig så!
Så vi gick och åt på donken, det var väldigt gott och jag blev väldigt proppmätt. Haha!
Sen så gick vi och mötte Ida och Amanda som kom tidigare till Tumba än väntat. Så vi gick till bussarna och Chrippa skulle gå och möta Orre så vi kramades och sa hejdå.

Det var jätte läskigt i Alby, jag höll på att slå ihjäl mig! För vi gick på en väg som var jätte mörk och som hade skog på ena sidan. Och så börjar det blåsa så att en plastpåse börjar röra på sig inne i mörkret och jag tror att det är någon så jag kollar bakåt samtidigt som vi går nerför en trappa... Och då halkar jag, men jag hann precis ta tag i Ida och Mandies armar. Annars hade jag nog legat på akuten nu!
Ida var i alla fall jätte duktig. Stor applåd till henne! Puss på dig sötnos!
Sen fick vi skjuts hem av Mandies snälla mamma, men jag hade hellre tagit bussen eftersom då hade jag hunnit träffa Chrippa igen. Och Orre och Dawe iofs, men det är ju Chrippa jag vill träffa. Haha.
Jag tog en dusch direkt när jag kom hem och smörjde även in hela kroppen. Gud vad skönt det var! Man mår så mycket bättre innombords när man känner sig fräsch.
Men jag mår ändå inte så bra, så vet inte om jag går till skolan imorgon. Huvudvärk, halsont och ont i revbenen efter Robins lyft idag..
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: patricia

och fem år efter detta inlägg du skrev äre fyra barn, volvo, villa vovve. killen e gravid och mellan dig & mig Emilia, vi vet vem han är ;) :D love u <3

2008-11-27 @ 22:21:43
URL: http://berglind.webblogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback