skönaste tomten dök upp

Idag skulle ju jag och Emilia haft våran idrottslektion (som vi tjatat om ett fler tal gånger nu). Så när vi har bytt om och kommer in i idrotthallen är Roger inte där utan en annna tomte.. Han är typ extra lärare i 6b och han var lite kul om vi säger så, han var sådär tråkig så att det blev skoj. Så som ni kanske räknat ut blev det inget av min och Emilias lektion eftersom Roger måste vara där och bedöma oss. Tomten (jag kallar honom det för jag kommer inte ihåg vad han heter) körde basket med oss och det var very funny. Efter skolan åkte jag, Emilia och Amanda ner till tumba och tog en fika på spaaks, det var mumma!
Nu ska jag pressa musik och sen åka på yoga, C-YA!

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback