En lång jävla uppsatts, igen!

Ja Ida berättade ju om våran eftermiddag. Men kan berätta lite detaljer. Innan vi gick på tåget så köpte vi en varsin varm choklad och en bulle på Pressbyrån. Chokladen var så jäkla varm att vi inte kunde dricka den, och när den väl hade kylts ner så smakade det mest varmt vatten, usch. Men Ida tyckte att det smakade bra. Haha.

Om skoldagen då. Dagen började med matte, och på fredagar får jag extrahjälp av Madeleine. Det går jätte bra och jag känner att jag börjar fatta sakta men säkert. I vanliga fall så brukar jag glömma bort vad jag gjort förra lektionen men nu kom jag faktiskt ihåg hur man skulle tänka! Stora framsteg.
Sen så hade vi idrott.
Matilda och Alicia hade sin lektion idag (i nian ska man hålla en egen idrottslektion) och vi körde krabbfotboll. Det var kul, men Anton gjorde krokben på mig så att jag flög runt och det knakade till i armbågen. Det gör fortfarande jätte ont, har ingen aning om vad som hände.
På lunchrasten så skulle vi ner till mamma och pappas jobb för att lämna datorerna, vi orkade ju inte släpa på dem inne i stan, och jag ringde mamma för att kolla att de var där. Mamma var precis vid Broängen så vi behövde bara gå till busshållplatserna. Snacka om tajming eller vad?

Sen hade vi SO med Christian, ganska segt men idag var jag i alla fall med i matchen och var med och diskuterade. På det sättet får man ju bättre betyg!
Efter det så var det göra klart-lektion. Vi jobbade på med våran animerade film på engelska, eller rättare sagt Ida och Amanda, för jag satt och hjälpte sötaste Fanny med hennes header som har försvunnit. Tillslut fick vi tillbaka den, men lustigt nog så ser jag den inte! Jävla skit.
Sen så gick Fanny och kollade på "The wave" och Ida gick på sång.
Då satte jag, Jasso och Amanda på "Sex Bomb" på högsta volym. Vi satt och sjöng med för full hals, även killarna fyfan vad kul det var alltså. Så fortsatte det ett tag men sen blev vi trötta och satte på lite deppmusik, men sen så tyckte Jasso att det var för tråkigt så vi satte på mer partyparty xd

Sen så blablabla... Hihi, nämen sen så jobbade vi lite faktiskt.

Robin
kom och var med oss, han ritade på tavlan och gjorde hänga gubbe.. Ehm, ja han skrev lite taskiga saker men Ida gav tillbaka genom att rita en ful gubbe och rita en pil mot den och skrev: ROBIN.
Haha, bra payback va? xd

Sen så kommer Lasse in (vaktis) och säger att vi måste gå ut genom huvudentren eftersom någon har brytit sig in i två skåp nu (då) på eftermiddagen. Vi frågade vart och han sa: Precis här utanför.
Vi ba: Nej, du skojjar?!
Och ha ba: Nej, det är uppbrutet här ute.
Vi fick panik och sprang ut för att kolla så att det inte var våra skåp.. Och puuh det var det inte!
Men fan vad dåligt att någon gjort det, kan dom inte något bättre för sig än att bryta upp folks skåp!?

Sen så gick vi till busshållslatsen, bästaste Robin satt och höll oss sällskap tills bussen kom. Så gullig han är.
När vi åkte förbi honom så skulle ida göra en "i-can-see-you" mot honom men det gick så fort så det såg ut som om hon gjorde ett peace-tecken och han gjorde ett tillbaka, fan vad misslyckat xd

Nu ska jag inte babbla på för mycket.
Vill bara säga att det är så kul att Jasmin och Fanny är lite med oss i skolan, ni är så söta och gulliga flickor!

PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback