Det blev lite flummigt, men bara lite

(Varning för långt inlägg, all kärlek till er som orkar läsa!)

Okeeeej.. vad ska jag skriva om? Jag måste ha världens tråkigaste liv! Har inte gjort ett piss idag. Usch, vad hemskt. jag får cellskräck snart! Och det är ingen inne på datan, eller jo många men antingen så är dom "inte vid datorn" eller så svarar dom inte när jag skriver eftersom ni vet ju att mitt msn inte leverar det jag skriver till folk. Jag tror att det har med att det här är en mac eller något liknande?
Sen så börjar man tänka: Dom kanske dissar en.. Jävla pucko!
Men sen så skickar man ett sms och då får man ett svar direkt så då vet man ju att man inte blir dissad i alla fall.
Hihi, ni kommer nog få lyssna på massa meningslöst dravel ett bra tag från min sida för jag har absolut inget att göra. Nada. Zero. Noll. Nula. Nulles. Nolla. Nulis. Tycker ni att det räcker nu? Haha.

Ahhh, Rasmus svarade äntligen! Jag har någon att prata med halleluja! Fast han är ju lite seg då, men det är bättre än ingen. Hihi.

Juste igår så såg jag honom, han som jag verkligen inte orkar se.
Han tog samma tåg som oss. Jag trodde verkligen att det var nästan helt borta nu, men så såg jag honom igår och ja.. Det är inte meningen att det ska vara såhär. Det ska verkligen inte bli så, men ändå så blir det så. Vafan. Jag vill komma över honom, innerligt. Från botten av mitt hjärta. Men som sagt jag såg honom hela åttan varje dag, och då gick det verkligen inte. Och nu har jag ju inte sett honom sen skolavslutningen och det har faktiskt verkligen känts som om jag hade kommit över allt. Men min hjärna och mitt hjärta är ju helt störda.. Helvete.
Men liksom, livet går vidare. Jag intalar mig det hela tiden. För det gör ju verkligen det.
Jag kan i alla fall trösta mig med att jag hade en av mina bättre dagar igår. Håret var normailt, hyn fräsch och jag hade snygga kläder. Det är så man vill se ut när man träffar folk man egentligen inte vill träffa. Man vill se bra ut.
Jag har ingen aning om varför det är så, men jag tror att de flesta tycker det?

Jag vill inte ha skola imorgon. jag vägrar.. Vill bara krypa under täcket med nån söt kille och mysa. Inte behöva gå upp tjugo över sex när man fryser som in i helvete och ha skola i typ 8 timmar! Nej, nej, nej. NEJ!

Sen så är jag sur på min Brobel klänning. Jag vill inte ha den. Och när jag skrev sådär så började det låta i mitt huvud "Du vill haaaa den!". Haha, vafan. Det är ju Dumles reklam, ni vet med fisken? Om ni inte vet så lägger jag upp den här nedanför.

Skulle precis skriva att jag ville att André skulle logga in, och gissa vad som händer? Han loggar in! Ihihihi! Nu väntar jag med spänning på att han ska svara..
Ohlala, han svarade. Success! Så ska vara lite social nu.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback