Äntligen Hemma

Jag är helt död, har sovit ännu dåligare än vad jag redan gjort den senaste tiden.
Uscha...
Skönt att äntligen vara hemma i alla fall.
Hade tänkt baka kladdkaka när Amanda kommer sen. Vi ska plugga fysik, eller alltså hon ska lära mig det vi ska ha lärt oss på lektionerna för jag har inte fattat ett skit!
Det är jätte jobbigt då jag förra höstterminen hade VG och sen så sänkte jag mig på vårterminen till G eftersom våran lärare Zlatan sög, han kränkte mig + han kunde inte förklara bra = dålig lärare.
Så jag ligger lite efter där, och det blir inte bättre av att vi fått en lärare som inte är bra.
Hur kan man anställa en sån lärare? Som inte kan förklara bra, och (jag är inte rasistisk nu!) inte kan ren svenska.
Jag har vänner som inte pratar ren svenska så det är inte det att jag har något emot det, utan grejjen är att hon ska undervisa oss, hon ska liksom lära oss saker som redan är svåra för de flesta när en lärare pratar "ren svenska" och nu.. ja..
Missförstå mig inte nu bara. Jag tycker om våran lärare för hennes personlighet, hon är jätte snäll och så men det funkar bara inte.
Aja, nu sitter jag iaf och väntar på att Amanda ska komma så vi kan sätta igång med pluggandet! Och nu ska jag göra iordning något att knapra på.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback