Att knyta fast kapsyler

Idag har det inte blivit många inlägg, dels för att jag är helt slut och för att jag och Ida har suttit och knutit på våran klänning. Nu är "kapsylerna" slut och vi ska snart kolla hur långt det räcker. Men det är över 7 meter kan jag säga i alla fall!
Nu sitte jag och hungrar ihjäl, väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så hon kan laga mat och sen blir det yoga som vanligt.
Jag kommer somna på avslappningen i slutet idag, somnade ju över 1 igår natt. Suck...
Ha det bäst!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: saga

åh det ska bli så skoj att se hur er klänning kommer bli sen :) <3

2008-10-13 @ 18:27:45
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: rosanna

Aha det var det du menade med knyta:D

2008-10-13 @ 18:30:46

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback