En god natts sömn

Nu har jag vaknat, sov jätte gott i natt faktiskt, inga mardrömmar alls! ;o
Otroligt skönt i alla fall, även fast jag fick ett sms 07:59 av Rasmus, tur att jag var så trött så att jag kunde somna om för jag är en sån där person som när jag väl vaknat så kan jag inte somna om -.-
Nu ska jag ta mig upp och fixa lite frukost och sen sätta mig och läsa en bok.

Juste, glömde att säga att jag fick två av mina böcker som jag beställde igår, den tredje kommer senare, inte nog med att jag beställt de där tre böckerna så tror jag att jag har 2-3 stycken hemma redan som jag inte läst plus att jag fick en ny tidning från min bokklubb där ytterligare en bok som jag älskar vars fortsättning äntligen kommit.
Haha, gissa vad jag kommer göra i höst? Läsaläsaläsaläsa! xd

Ta hand om er, så hörs vi senare!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback