En skräckis i höstmörkret

Usch vilka röriga inlägg det har blivit idag!
Ser ut som ett bomb slagit ner i inlägget med bilderna på my beloved pumpa.
Suck, men jaja.
Nu ska jag gå upp och fixa iordning mig, sen så ska jag lägga mig i sängen och läsa och kanske sms:a med lite folk, bara för att liksom.
Har jätte ont i ryggen, uscha.
Imorgon ska jag hem till Mandie på skräckis-film på kvällen.
Vi ska se När lammen tystnar, hmm det går bra det här.
Alltså jag menar jag HATAR skräckfilmer men har ändå sett två stycken i år (Ni som inte känner mig kanske tycker det låter lite, men jag verkligen hatarhatarhatar skärckisar och ändå så har jag sett dem. Btw så är det mina två första skräckisar jag sett i huvudtaget. Haha.) det var ju Barnhemmet och Mirrors.
Usch säger jag bara.

Men det är väl inte helt fel att gå och sen en skräckfilm med en kille man tycker om, jag har bokstavligen legat i mina kompisars famnar när jag har sett de filmerna så.. killen får inte vara rädd för närkontakt! Haha.
Kanske ska kolla med min lovaah om han vill gå på bio..
Haha, nejdå jag är för feg för att fråga.
Tss, jag är en sån tjej som vill att killen ska ta första steget hela tiden.
Men grejjen är om en kille är blyg så blir jag ju mera frammåt men om en kille är frammåt så blir ju jag mer blyg.
På ett sätt är det logiskt och på ett annat är det inte det. Suck på mig.

Annars så ska jag inte göra något speciellt på dagen.
Och, herregud, lovet är snart över!
Men som David sa, "Du får väl tänka på att det inte är så långt kvar tills jullovet". Haha, jag lovar jag ska försöka tänka positivt!
Jag vill göra något kul imorgon, så någon som känner sig taggad för att hitta på något?
GODNATT, PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: FEBB

Jo jag fattar, men shit inte min heller! Eller wannabe nu kanske min inte den gamla..



Åh va jobbigt! Men min än ändå borta, fan också..

2008-10-31 @ 00:26:39
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag ska faktist också till mandy pandy poo i morronXD

2008-10-31 @ 00:49:07
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Emilia, "Låt den rätte komma in" var faktiskt också en skräckis... Även fast den inte kändes så ;)<3

2008-10-31 @ 11:25:28
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback