Ett snabbt inlägg

Idag ska jag in till södertälje med mamma och kolla i butiker. Ska iaf köpa en mascara men ska kolla efter en vinterjacka och lite stickat. Sen ska vi sätta oss på något café eller så och äta lunch.
Halv tre ska jag ta sprutan och jag är redan alldeless skakig och lite snurrig så det bådar inte gott det här..
Usch! Senare idag vette fan vad jag ska hitta på. Funderar på att ringa Mandie och fråga om vi ska åka till Solbo och hyra "Sweeney Todd", skulle vara najjs. Längtar efter Johnny serrni. Haha.
Nämen får se vad som händer. Nu ropar mamma på mig att vi ska åka!
PUSSAR EMILIA


idag är man knappt sminkad och har myströjja på sig..

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback