Fnitter

Idag var en såndär flamsig dag igen (måste vara något med tisdagar?) har bara flummat och skrattat hela dagen lång!
Taha, jag och Amanda jobbade kanske inte så bra på kemin om vi säger så. Vi satt och ritade på ett papper som tydligen skulle tillbaka och som åttorna skulle ha dagen efter. Och, mjae det var bilder som man kanske inte ville att alla skulle se xd
Haha, så vi slängde pappret (a)
Vi hade praktik idag på hemkunskapen, vi skulle baka bröd utan att veta hur man skulle gå tillväga. Alltså man fick reda på hur mycket ingredienser man skulle ha men inte när man skulle ha i dem.
Men det gick riktigt bra, och brödet smakade bra! Sen hade vi frågesport, och jag ägde alla HAHA ^^
På spanskan så gjorde jag inte så mycket spanska om vi säger så.. Jag hjälpte Robin och Stefania med deras blogg, och eftersom jag är jag så fuckade hela skiten upp sig så.. Rosanna hjälp mig!
Var ganska så mycket med Robin idag, mysigtmysigt.

Det går verkligen inte att beskriva min lunchrast, haha den var helt crazy. Men kan skriva lite osammanhängande så får ni fråga mig om ni undrar över något xd
Arg tyskalärare. Mjölkglas i luften. Flygande mackbitar. Skratt. Satt fast. Vinglade runt i korridoren. Robin gjorde illa och var elak mot Emma. Springa upp i skogen. Rökning förbjuden. Skratt. Ännu mer skratt.

Haha, hoppas ni inte blev allt för förvirrade? För det blev jag ^^
Ikväll är det utvecklingssamtal.. Suck, hoppas det kommer gå bra.
PUSSAR EMILIA

stefania & robin

Kommentarer
Postat av: saga

sv: tack så jättemycket :)

jag tycker också det blev skitballt :D , eftersom jag inte har photoshop får jag prova mig fram lite men jag upptäcker massa grejer man kan göra hela tiden ;) <3

2008-10-14 @ 17:19:12
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Robin

emilia, bilderna är liiite för fula för din blogg, kolla på mig!!!!

2008-10-14 @ 21:38:02
URL: http://holacamarbola.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback