God natt då!

Nu ska jag försöka få lite sömn, ska till stan med Mandie imorgon och sen så ska vi träffa Sara på kvällen tror jag.
Skriver mer imorgon om kvällen för nu är jag helt död, jag höll på att somna hemma hos Mandie men jag lyckades hålla mig vaken för att det var ju trotts allt älsklingen som sjöng och har huvudrollen liksom xd
Tack bästaste Amanda för en mysig måndagskväll!
PUSSAR EMILIA

och här kommer en perfekt godnatt sång, den är så otroligt mysig.
When you belive - Whitney Houston och Mariah Carey

Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :) kommer även lotta ut acne kjolen bach inom snar framtid!

2008-10-28 @ 09:00:08
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback