Halloween är på ingång..

Ida och jag ska ha våran "årliga" Halloween fest även i år.. Nu är bara problemet vilka som ska få komma, vi tycker om lite mer "intima" fester eller vad man ska säga och sen så måste vi tänka på dom går inte ihop och det blir konstigt om vi bjuder dem..
Suck, man vill ju vara många men ändå inte?
Sen så kommer det nog inte bli på Halloween helgen för vi kom på att det är Halloween snart igår? Så det blir nog om två veckor, och det kommer bli stressigt. Det kan jag lova.

Sitter samtidigt och funderar på vad jag ska klä ut mig till. Har faktiskt funderat ett tag på att typ vara älva eller fe, skulle vara najjs. Man behöver ju inte bara klä ut sig till djävul, häxa eller katt vafan.
Jag älskar verkligen att klä ut mig, men det anses vara barnsligt? Visst, jag kan hålla med lite men iaf man måste ju få ha lite kul också?
Det är okej att klä ut sig tills man är kanske 11(?) och sen igen kanske när man närmar sig lite över 20 för då tycker man bara att det kul? Eller jag vet inte, vad tror och tycker ni?
Jag tycker iaf att det är kul, som den lilla tönt jag är ^^
PUSS OCH GODNATT EMILIA


Kommentarer
Postat av: nina

jag tkr det är skit kul att klä ut sig :D:D

2008-10-23 @ 14:45:50
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: patricia

haha, låter najs :) är ju kul att se hur man ser ut när man klär ut dig ;)

2008-10-23 @ 18:28:32
URL: http://berglind.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ska på halloweenfest i dag och har ingen aning om vad jag ska ha på mig :(

2008-10-24 @ 12:32:30

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback