Hamburgers at da school

Nu sitter vi och försöker få ihop sången med låten som vi skrivit, det går väl bra men vi hittar dock ingen instrumental låt som vi behöver!
Efter skolan ska vi till gymmet, jag kommer typ bara fjanta mig och sitta och kolla på för jag är så otroligt trött! xd
Jag tog inte moppen imorse eftersom det regnade så mycket, märkte att det regnade när jag skulle gå så mamma fick skjutsa mig till skolan. Tack!
En kille i 9HB flög av sin moppe påväg till skolan idag, gud vad hemskt men vad jag har hört så har han klarat sig.
Folk gick runt och grät i korridorerna p.g.a det ;o
Vi fick hamburgare till lunch idag, mumsigt men själva burgarna var hur tunna som helst!
Men man ska vara nöjd när skolan bjuder på något gott för en gångs skull ^^
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: rosanna

i <3 hamburgare :)

2008-10-16 @ 18:04:26
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback