Här sitter jag och gråter

Fan nu börjde jag grina, inte nu snälla jag som har sminkat mig så fint..
Satt och läste en tjejs blogg, där jag råkade gå in hennes arkiv från i juni..
När jag läste det hon skrivit och såg bilderna..
Det knäckte mig, jag har försökt hålla tillbaka tårarna men nu plötsligt kommer de.. Över ett år senare..
Fyfan.. Måste ta mig samman innan de kommer, måste fixa iordning sminket igen.
Fan, nu blev lördagskvällen lite sämre.
Men jag ska le och forstätta som om inget hänt. Som jag alltid gör.
Jag ska ha en jävligt bra kväll med mina tjejer så är det bara!

Jag ska klara av det.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Robin

VAD HADE HON SKRIVIT?!

2008-10-26 @ 00:54:31

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback