I belive I can fly, I belive I can touch the sky

Nu blev jag lycklig när jag kom och tänka på en sak, jag får c o m v i q imorgon natt klockan 03:00:00 för er som inte visste det! Haha, har nog tjatat lite väl mycket om det kanske men det kommer underlätta så många saker för mig ^^

Nu ska jag väl ta och försöka somna, jag duschade vid tio så mitt hår är inte riktigt torrt än så får nog vänta en stund till -.-
Imorgon vet jag inte riktig vad sim händer, pluggeftermiddag vet jag iaf för Manda ska förklara fysiken för mig som jag fattar naada på. Och vi har prov på måndag, så måste fatta g-uppgifterna iaf!

Hihi, glömde bort att jag fick reda på hur det känns att flyga idag. Jag sprang mot Emma och hoppade upp mot henne (om ni fattar vad jag menar) och hon håller i mig så jag sitter fast där hängandes som en apa (ser ni bilden framför er?) och klänger fast benen runt hennes midja.
Och precis när jag tror att hon ska släppa ner mig så börjar hon springa! IHHH!
Haha, det kändes som om jag flög! Lixom, I beeeeelive I caaan flyyy, I beeeelive I can touch the skyyy! xd
PUSS OCH GODNATT EMILIA



Det här är min absoluta favoritlåt just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe satt nyss och sjöng på den så jag jag in på eran blogg och såg att ni hade det i inlägget så börja jag as garva x'D hahaha ;P

2008-10-15 @ 13:09:04
Postat av: emma

HAHAHA, emilia fick flyga tack vare mig ;) <3

2008-10-15 @ 15:29:48
URL: http://bbolinder.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback