Jag städar faktiskt, tro de eller ej

Nu så åkte mamma och pappa iväg i taxin. De kommer väl hem vid 00-tiden inatt.
Jag är nästan helt klar med städningen nu, tjejerna kommer till halv sju och då ska maten vara klar.
Jag ska springa runt sen och tända ljus i hela huset. Jag älskar hösten och vintern för att det blir så mörkt att man kan ha ljus, det blir så mysigt då.
Funderar på att tända en brasa också, låter det bra? Det får nog bli så.

Vi ska äta hamburgare ikväll (exklusivt eller hur?), men jag är ju proffs på det där med att duka och lägga upp maten snyggt så det kommer nog se proffsigare ut än vad det är. Mohaha.

Jag sitter och funderar på om jag ska ta och möblera om i rummet.. Hmm, jag ska nog få en större säng än den jag har (min är bredare än en vanlig säng men vet inte rhur bred den är) men jag fick ingen dubbelsäng för den skulle ta upp hela rummet.
Men mamma och jag ska till IKEA i veckan och kolla runt lite. Kommer bli mysigt, jag älskar att vara där.

Men nu ska jag väl fortsätta med städningen.. Back to wooork!
PUSSAR EMILIA


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååååh, älska IKEA oxå x)

Speciellt sängavdelningen (a)snark <3

2008-10-25 @ 16:25:49
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback