La Redoute <3

Allvarligt jag har riktigt tråkigt... Jag har kört fast med deckaren, men jag har skrivit ungefär en och en halv sida med teckensnitt 12.
Aja, vi ska gå igenom det vi gjort i våra grupper imorgon på svenskan.
Jag sitter och kollar på La Redoute efter en jätte söt klänning som Little Miss Louise hade lagt upp, men jag hittar den inte. Jag får panik! Jag blev verkligen helt kär i den, skulle vart jätte söt med lite höstiga accesoarer till...
Uschabuscha! Däremot hittade jag koftan som jag blev lika kär i, har letat efter en sån modell överallt men inte hittat någon.
Jag funderar.. svart ellerr grå? Jag kan inte bestämma mig.
I alla fall, La Redoute tycker jag har jätte fina kläder. Visst, vissa kläder är ganska dyra men sen så finns det ju några kap också!
PUSSAR EMILIA

Juste, jag blev varvad till pengargratis.se, och som den fattiga tonåring jag är (lever på 900 kr i månaden) så är det ju värt ett försök... Om ni vil hjälpa mig, bli medlemmar här!
Haha, jag hatar folk som skriver sådär. Men jag har inget bättre för mig, tihi ^^


Kommentarer
Postat av: rosanna

Kanske ska gå med i sidan också, och lovar att använda din länk då :)

2008-10-02 @ 17:24:03
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback