ledig igår och genrep idag

God morgon !
Jag skrev ingenting igår, och det var faktist jätteskönt xD
Det har liksom blivit ett måste att skriva några inlägg om dagen, men igår så sket jag i det, bloggen går ju liksom inte under bara för att jag inte skriver ett inlägg en dag:P. Men Emilia skrev ju för båda iallafall, så det var ju bra :).

Men jag såg på idol igår och det var rätt person som åkte ut, Jenny. Hon var inget vidare faktist :).
Och nu har jag precis ätit frukost och ska strax gå upp och duscha för att 12.40 går bussen som jag måste ta för att jag ska träffa några från min klass, och några från åttan, för vi ska in på genrepet på lilla melodifestivalen, för att heja på Shauni och Charlie ! Hoppas att det går bra för er tjejer ! :)
Vi hörs kanske ikväll ;)

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback