min bön till guden

ehm jaahaa okej,  hejsan du gud. Du som bor där uppe och är väldigt känd sådär, jag undrar om du skulle kunna göra mig en liten tjänst, jag har ju konfimerat mig och så, så du kanske har lust att hjälpa mig med det här för det är ganska så viktigt faktist.. Det är så här att två av mina vänner som ligger mig varmt om hjärtat, mikaela björkvist och jenny norrma, som du kanske känner till, dom är två små söt flickor, dom ska komma ända från bålsta hit till lilla vårsta och umgås lite med mig och emma i helgen. Och nu äre så att mikaela har gått och blivit sjuk.. Skulle du kunna göra henne frisk ? Det är bara att strö lite änglaglitter över henne när hon ligger och sover inatt så blir det perfekt! Tack på förhand, :D Oj juste glömde nästan, AMEN xD

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Micc

ÅÅHH! :D det var den finaste bönen jag någonsin hört :D:D Tack så jätte mycket hjärtat! Nu är det bara att hoppas <33

2008-10-08 @ 22:02:48
Postat av: Jenny

instämemr med mickis:D bäst bön var det:) <3

2008-10-10 @ 21:59:26

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback