Orientering omgång 2

N u  h a r  j a g  kommit hem för en stund sen, jag är helt slut! Jag försökte sova men det gick inte låg och tänkte för mycket...
Om orienteringen då, haha vi var ute i två timmar och fyrtio minuter, och vi hittade inte alla kontroller. Haha, jag gick ner i ett träsk så jag hade allt vatten i skorna och jag hade tygskor. Tygskor + blöt skog = ingen bra kombination. Haha.
Men det gick hyffsat bra, Amanda snubblade varannan meter på olika rötter och stenar.
Och sen så gick vi i tätskog där vi inte visste åt vilket håll vi gick, HAHA det var inget kul.
Vi hade lite panik men vi kom hem oskadda i alla fall. Haha.
Nu kommer mamma snart hem med thai till mig, tack mamma, och sen så ska jag ut med Irma det betyder ännu mer gående i skog. Auuui, mina ben bara värker när jag tänker på det!
Nu sitter jag i trosor, linne och stora mysiga tofflor.
Väldans skönt är det! En tjock filt ligger runt mig också.
Jag sitter och kollar på "Dag-Otto", ni vet han som är med i "Barnaskrik och jävelskap" och alla de dära? Hahah, han är så jävla skön! Hahaha.

Nu ska jag ändå försöka vila lite, sköt om er och vi hörs sen!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback