Pinsamt

Uscha, tandläkarbesök imorgon och jag ska laga ett hål.
Det är inte ett stort hål, bara ett yttepyttelitet men dom ska laga det innan det blir stort. Skönt det iaf, för stora hål gör som in i helvete ont att laga!
Blir skönt med sovmorgon, kommer nog bara ta myskläder så kan gå upp vid 9 och sen så byter jag om när jag kommer hem.
Blir nog bra.
Juste, jag skulle ju ha snackat med hon som ska anställa vår nya rektor idag. Och gissa vad som händer?
Jag glömmer helt bort det! Så Ximena ringde till mig och undrade var jag var. Ida och jag åkte hem och skulle jobba med Brobel saker, så jag glömde totalt bort det.
Gosh vad pinsamt, men nu har vi bestämt ett nytt möte.
Haha, idag så skulle vi bestämma vad vi skulle göra på MM-mötet. En sak vi bestämde var att vi skulle ha novell-läsning.
Och jag sa till Madeleine att André borde läsa han har en sån skön röst (lixom riktig basröst), och gissa vad min lärare går och gör sekunden efter? Går och säger det till honom, haha pinsamt. Skit samma, men ah jag menade ju att hon skulle få honom att läsa inte att hon skulle säga det till honom? Haha.

Nu sitter jag och kollar på American Gladiators, haha det är faktikst roligt.
Saknar faktiskt det programmet, jag älskade verkligen det när jag var liten. Jag har några autorafer tillochmed här hemma någonstans. Tihi ^^

Nu ska jag koka lite té och rosta två mackor, jag är så otroligt hungrig!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback