sång i tumba

Hallu,
Nu har jag vart vaken i en timme, och ska bara slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag ska åka. Jag går ju till en sångpedagog varje fredag. Men sen så har hon varit bortrest så jag har missat två gånger så då bestämde vi att ta igen det nu på lovet. Så jag ska vara nere i tumba vid tolv och vet inte riktigt hur länge vi kommer hålla på. Men sen så är det bara att åka hem igen och packa grejerna jag ska ha med mig och det jag ska ha på mig ikväll till kryssningen, jag gjorde nämligen aldrig det igår. Pappa kommer hem senast fyra och hämtar mig och Tim, så den här dagen kommer nog gå väldigt fort, men vi hörs senare

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: nina

härlig bild :)

2008-10-31 @ 12:11:33
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback