"små citroner gula"

Så, kom hem från emilia för en kvart sen. Den här dagen har känts jättekonstig, och jättelång! ;) Men emilia har ju redan berättat att vi var på gymmet och sen åkte hem till henne och kollade på film, så det behöver jag ju inte upprepa, nu gjorde jag ju det precis, men aja xD
IMORGON HAR VI STUDIEDAG! sååå skönt, emilia och amanda kommer väl hem till mig vid halv elva skulle jag tro, för vi måste spela in våran so film förstår ni, ni kanske får se resultatet senare ;). Den ska iallafall handla om andra världskriget, jippi, superkul, nejmen det blir nog bra ska ni se :). Och sen på kvällen blire ju som sagt stan med emma, siri och klara :D.

Sitter i min säng just nu och är halv död, sitter och spanar på mina enorma klädhögar, det är så jobbigt att hänga in kläderna i garderoben, nejmen man är så tröött när man ska gå lägga sig så man bara tar av sig och lägger det i fotöljen, jag tror inte direkt att jag är ensam om det xD. Men måste städa upp här i helgen när jag kommer hem från siri. Men nu ska jag lägga mig och lyssna lite på min ljudbok, är faktist på cd tre nu, tihi. Men kommer antagligen somna direkt xD

PUSS OCH GODNATT, IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback