trafikolycka ^^

Ohjuste, jag har glömt och berätta vad som hände igår när jag skulle åka till skolan. Jag var stressad för jag kom ganska sent hemmifrån och ville inte komma försent idag till hemkunskapen för det har har hänt ett flertal gånger nu.. Och så när jag kom ner till rondellen i vårsta så gasade jag på för mycket och så slirade jag liksom, och jag flög av och skrapade upp vänster lår och rumpan, och moppen gled iväg på marken. Alla bilar stannade och jag svor åt mig sjäv. fanihelvetesjävlaskit, det är andra gången jag slirar.. Moppen har ju bara några repor nu på båda sidorna, såå snygg är den ;) Men det var inte så jättefarligt, jag började inte ens blöda, men nu har jag blåmärken på hela låret, armen, benet och hela rumpan...-.- xD Menmen, jag lever ju iallafall och moppen rullar fortfarande, ;)

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: johanna

men herre gud ida, du kommer bli en fara för trafiken (och dej själv)om du inte börjar köra försiktigare! ja vill faktist ha en levande bästis:O;)<3

2008-10-16 @ 15:06:16
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: rosanna

Och jag har åkt bakom dig... xD

2008-10-16 @ 19:15:52
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback