IKEA in my heart




1. Jag syndade idag 2. Vi skulle bara kolla lite på IKEA, det gick bra 3. Nyttig lunch 4. Min nya spegel 5. Sminkspegel 6. Ny lampskärm 7. Svarta gardiner 8. Två nya kuddar (de beigea) 9. Nån slags hängare som pappa tvingade mig att köpa, jag har tydligen för mycket kläder på golvet? 10. Nytt fårskinn, mamma tvättade sönder min förra

Vi kollade på ny madrass också som sagt, ska mäta om en stund!
Och tro inte fan på att den stora spegeln har en fet spricka tvärs över hela skiten? Man ser den inte om man inte lyser med lampa på den. Jävla skit, men den får hängakvar på väggen tills nästa vecka då mamma ska tillbaka och reklamera den.

Tack så jätte mycket mamma och pappa!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: rosanna

ååh, nu har du typ en "ida spegel" :D

2008-11-01 @ 17:45:55
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback