Jag har tråååkigt

- Jag tycker att det är helt okej att vara singel.
- Jag behöver ingen tröst.
-Seriöst man måste inte vara två för att ha det bra! Det finns många saker som egentligen är bättre med att vara ensam. Du kan till exempel...
...titta på Brokeback Mountain hemma hos dig själv.
- Wow. Om jag hade stått på en klippavsatts nu så skulle det här verkligen ha räddat mit liv. Tack välmenande allvisa.


Har precis läst ut Nemi, det går alltid så fort tycker jag. OBS jag började inte läsa när jag skrev utan för kanske en kvart, tjugo minuter sen.
Försöker få kontakt med folket på msn, men min msn är helt störd så det kommer inte alltid fram det jag skriver. Jävla skit..

Just nu sitter jag och väntar på att få något slags livstecken från Amanda att hon kommit hem från bion.
Jag har iofs inte ätit än, men mamma får hurry up med maten tycker jag.
PUSSAR EMILIA



jag är inte seriös på något sätt på de här bilderna, bara så att ni vet haha, okej jag ljög det kanske är 2 seriösa.

Kommentarer
Postat av: nina

haha sötnos, jag tkr den näst sista är bäst :D<33

2008-10-27 @ 21:03:21
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback