"ni sätter en ondförbannelse över dom!!"

nejmen gud, man kan nästan börja undra om jag har dött eller något, förstår om ni har blivit lite oroliga.. tahha ^^
Men emilia skriver ju som en jävla idiot och jag hänger inte riktigt med, jag sitter faktist inte hemma vid datorn hela tiden, inte för att emilia gör det heller, men lite mer iallafall xD

Men igår var jag ju som sagt i södertälje med med johannapanna, det var skoj, men jag åkte hem med väldigt mycket sängt självförtroende måste jag säga.. Vet inte hur många klänningar jag prövade till brobel, men fet kossa som man är så passade inte en enda klänningsfan.. Men jag hittade ju trots allt lite annat iallafall, två stickade, tre par örhängen och två par strumpbyxor -slänger in bild på allt senare :) Vi avslutade dagen med att äta en lunch på nancys vid fyratiden, typ som såntdär mjukt bröd man äter till tacos (kommer inte på vad det heter xD), med kyckling och curry röra och grönsaker i, och deras gudomliga lingondricka, smaskens ! :D
Sen tog vi tåget till tumba där pappa kom och hämtade oss, så vi slapp ta segbussen ;)



Dagens människa som jag inte kommer glömma^^;

När vi satt på bussen på väg dit så sitter vi och pratar om idol,
Såhär löd samtalet ungefär;
Johanna - Vem tyckte du var bäst igår då ?
Ida - Kevin, ååh jag älskar honom, och sen Alice också !
Johanna - Jaa, jag med, dom ska till final
Ida - yes, men Anna är ju så bra också
Johanna - Neej, usch jag tycker inte om henne!
Ida - Men joo, hon sjunger ju jättebra, men hon pratar som en tant!
Johanna - Nej jag tycker inte om henne...
BLABLABLA, vi fortsätter prata på om allt mellan himmel och jord

Och sen typ fem-tio min senare, så vänder sig tanten som sitter framför oss och säger;
Men riskt för att förolämpa er nu, så måste jag berätta en sak, ni kommer nog känna er dumma när jag säger det här men den risken får jag ta..
*Både jag och johanna sitter som två frågetecken och undrar vad hon snackar om*
Hon fortsätter.. Jag hör att ni sitter och pratar illa om andra människor, det är inte bra, när ni gör så lägger ni en ondförbannelse över dom människorna. Det har jag säkert också gjort förut, men nu är jag kristen och har fått lära mig att man, blablabla..
Johanna sträcker sig för att trycka på stoppknappen för vi skulle gå av, och det var faktist inte för att komma undan tanten, vi skulle faktist av. Vi sa hejdå till tanten och gick av, men om inte skulle ha gått av där så skulle jag lungt ha försvarat mig själv mot henne, men vi skulle ju av så fanns inte direkt tid för det ;). Men det värsta var att tanten som jag garvat åt och tyckt var lite wierdo, "följde med mig" hela dagen, så fort jag sa nått dumt om nån eller så, så borjade jag tänka på henne, vet inte om det var bra eller dåligt med ..

Kommentarer
Postat av: rosanna

HAHA , Xd

2008-10-26 @ 14:32:49
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, men Ida!

Du skulle ju lägga upp dom där kommentarerna från igår jue x)<3

Du som till och med skrev upp dom!

2008-10-26 @ 16:20:13
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback