Räcker det om jag älskar dig?

Nu är jag nyduschad och nästan helt färdig, sitter och sms:ar med Rasmus om spanska provet som vi ska ha imorgon.
Vi kan väl typ lika mycket, eller lite eller alltså jag kan men det kommer vara som bortblåst imorgon.
Hujedamig som dom säger i Lönneberga.
Nu sitter jag och Robin och snackar om spanska provet, vi kollar vad vi kan. Tihi, jaa som sagt..
Men säger som jag sa till Rassie, "lyssna inte på dig själv, lyssna på mig det kommer gå bra!".
Haha, så nu får jag leka schizo ^^
Sitter just nu och dricker te och äter äppelsmulpaj, jätte gott måste jag säga. Ska väl dra mig mot sängen om en stund, ska väl motvilligt läsa något kapitel till i spanska boken och sen ska jag läsa lite i Bläckdöd, den är ju bara för bra!
Ha det bra, puss och kram EMILIA.


bilden: från i sommras när vi tog ett nattbad nere i bronjsön.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback