Mirrors

Nu sitter jag och våndas över att jag ska gå och se filmen "Mirrors" ikväll.
Suck, jag kommer dö! På riktigt!!
Uscha, hatar verkligen skräckfilmer men ändå så har jag sett en film. Och det var verkligen att dom fick tvinga med mig, och nu ska jag se en till!
Sara kommer iaf ha Adam, men jag kommer sitta där ensam xd -.-
Någon som kan hålla mig sällskap? Någon? Nähäpp, får väl köra med den gamla godingen: jag ska bara gå på toa!
Och sen så är man borta ett tag, och när man kommer tillbaka säger man att det var en sån hiiiimla lång kö. Tihi ^^
Jag har ont i magen redan nu, liksom innan jag ens sett den. Bådar inte gott.
Och grejjen är att man kan inte hålla för öronen heller för ljudet är så otroligt starkt, men jag gör som förra gången håller för ögon och öron och kikar fram lite då och då.
Haha, hoppas att jag inte kommer få för många mardrömmar.
När jag gick i sexan så berättade vår lärare Anneli en skräckhistoria för oss om en docka som var under sängen och sen dess är jag livrädd för det.
Och det har gått snart 4 år nu!
Haha, ni får hålla tummar och tår för att jag ska klara mig!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback