Ljudet av ditt hjärta

Nu sitter jag och jobbar lite SO, tråkigt som man har en fredagskväll..
Nämen, den skulle ha varit inlämnad idag men det blev uppskjutet till söndag tror jag? Jag jobbade klart på frågan jag gjorde i skolan och nu när jag ska ta upp frågorna så kommer jag på att jag glömt dem i skolan!
Typiskt mig.
Det gick bra idag med inspelningen, mycket skratt men tillslut gick allt ihop. Vi gjorde inte allt idag eftersom vi inte gjort klart manuset men vi vet ungefär hur vi vill ha det.
Ikväll så ska jag göra absolut ingenting, bara kolla på IDOL och typ somna vid 22 taha.
Jag är helt slut!
Nu ska jag hjälpa till med grönsakerna till tacosen, kan inte fatta att det är fredag?
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback