jag måste våga mer

såpp, nu är jag hemma från mitt utvecklingsamtal och jag lever fortfarande, och det är ju trevligt ;)
Jag trodde att min ansvarslärare madeleine skulle vara med men det var hon inte utan det var bara våran musiklärare micke, men det gick ju bra det också xD. Det var ju inte direkt nått nytt sådär, jag är ju inte direkt nått problembarn i skolan så det är ju inte sådär jätte mycket att snacka om. Men jag ska satsa på MVG i så många ämnen som möjligt och "för att uppnå min mål" ska ha ett snack med mina kära lärare om vad jag behöver göra för att nå det ;). Och sen att jag ska våga ta förmig mera, och då främst i musiken, för att micke vill se mig mera på scenen, och det vill jag ju själv också såklart, men är lite för blyg antar jag. Jag behöver någon som pushar mig antar jag xD Men han sa att han hade en låt som jag skulle få lyssna på imorgon och som han skulle välja ut tre till som jag skulle sjuga den med, så vi får se hur det blir med det :D

Här är ett klipp från mm-träffen förra året när jag och jocke sjunger "bara du";)
Bara du - Ida och Jocke

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: MIcc

Jag kan bli din personliga mentor? :$:D

2008-10-08 @ 21:47:58
Postat av: johanna

du sjunger as fint lilla vännen, i malmsjö va du klassens superstar , men vad hände i broängen? du sjunger minst lika fint som dom!



när du och jocke sjunger, om bara du, den är sååå bra!:)



puss gumman

2008-10-08 @ 22:13:16
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: Nathali

Klart du ska stå mer på scenen för du sjunger så bra:D

Kramm

2008-10-09 @ 16:05:26
URL: http://nathaliis.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback