Blod och prov

Juste kom på en grej, jag stoppar in skosnörena i skon så man slipper knyta varje gång, så då har de legat och skavt hela tiden. Och när jag kom hem och tog av skorna så kände jag att det var alldeles kladdigt och då blödde jag på två tår.. -.-
Uschabuscha, säger jag bara. Men det sjuka är att jag inte kände något, och det enda som jag tyckte gjorde ont det var på min lilltå på andra foten! Skumt.
Bilogiprovet också då, jag vet faktiskt inte hur det gick! Jag har fått en blackout, men jag hoppas att det gick bra!
Ikväll blir det Patrik 1.5 ÄNTLIGEN!
Men då kommer inte Mikaela följa med, jätte trist tycker jag!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback