En hemsk sjukdom

Usch, jag läste en blogg som en tjej som hade cancer skrev, hon dog i måndags... När man läste hennes inlägg så märkte man vilken styrka hon besatt, hennes pojkvän bloggade också. När man läste hans inlägg om flickvännens död så börjar man gråta, det är så otroligt hemskt. Cancer, usch. Flera i min släkt har drabbats av det, min pappa hade cancer när jag föddes men han fick medicin och blev bra igen. Men det är inte alla som har den turen, att "bara" drabbas av en lättare cancer.
Man får hoppas att forskningen går frammåt så att man en dag kan bota cancer.
Sen så får det mig att tänka efter, jag vet inte vad livet har att vänta för mig. En dag kanske jag råkar ut för en olycka och dör, få en obotlig sjukdom eller att någon jag håller kär råkar ut för det.
Jag vill ju leva ett helt liv, inte dö en för tidig död.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: patricia

juste, din pappa hade ju det. vet att mamma berättat det. :/ tur nog lever han ju :) <3

2008-09-21 @ 13:42:07
URL: http://berglind.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Usch, jag sitter och storbölar, läste precis hans inlägg om henne. Så fruktansvärt fint han beskrev henne, skönt att veta att hon iaf var älskad.



<3

2008-09-21 @ 20:20:55

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback