Hemkunskapsprov

Jag måste ju berätta om hemkunskapsprovet..
Det var inte så hemskt som jag trodde, visst jag kunde inte allt men jag tror dock inte heller att det finns någon chans i världen att jag kommer få IG i alla fall.
Vi bakade scones och gjorde jordgubbskräm innan provet, det var väldigt yummie! Det blev så mycket bröd så vi orkade bara en halva var, men gav bort dom till några tjejer vi känner i skolan. Dom tyckte att dom var jätte goda och ville ha mer, haha. Mästerkockarna Emilia och Ida, serru.. HAHA. Nämen, det var faktiskt väldans gott!
Idag ska jag bara ta det lugnt för jag är helt borta i huvudet. Haha, väntar på att någon rolig ska logga in på msn. Tss, jag och Ida är sååå sociala med varandra, men vi måste ju ta igen från igår när det knappt blev något bloggande!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback